מכונות קפה מקצועיות

מה הם השימושים של מכונות קפה מקצועיות?

אנשים רבים תוהים לשם אילו צרכים הם ישתמשו במכונת קפה מקצועית, למעשה מכונת קפה מקצועית מתאימה למגוון רחב של שימושים:

  • שימוש במסעדות ובתי קפה – אפשר להגיד כי לא מעט מסעדות ובתי קפה בישראל משתמשות במכונות קפה מקצועיות על מנת להנגיש עבור לקוחותיהם חווית קפה מקצועית ומעולה, כמו כן מכונת קפה מקצועית יכולה לחסוך לא מעט כסף, משאבים וזמן לבית העסק בכל הקשור להכנת קפה.
  • שימוש בארגונים ומוסדות – ארגונים עסקיים לצד מוסדות ממשלתיים וציבוריים משתמשים במכונות קפה מקצועיות לשם הנגשת קפה מקצועי, למעשה דרך שימוש במכונת קפה ניתן להפוך את מלאכת הכנת הקפה למקצועית יותר, מהירה יותר ואם אתם שואלים אותנו – הרבה יותר טעימה. 
  • יעילות – המכונה מסוגלת להכין 5 כוסות קפה בו-זמנית.

לצד לא מעט עסקים מתחום הקולינריה, מסעדנות, בתי קפה לצד ארגונים ומוסדות אנו רואים לא מעט עסקים גדולים אשר מצטרפים גם הם למהפכה ומחליטים לעבור למכונות קפה מקצועיות המשלבות חיסכון במשאבים, כסף ואיך אפשר לשכוח – חווית קפה בלתי נשכחת.

למה לבחור במכונת קפה מקצועית?

בתחום הקפה ידוע שלמכונת הקפה יש השפעה משמעותית על הטעם הסופי של המשקה. אנחנו ב-Coffeeol מאמינים שפורמולת הקפה המושלם מורכבת מכמה גורמים עיקריים:

מרכיבי הטעם בקפה מושלם:

40% – פולי קפה ייחודיים: בחירת הפולים הנכונים היא קריטית לאיכות הטעם.
30% – מכונת הקפה: מכונת הקפה עצמה משפיעה באופן ניכר על הטעם.
30% – מי שמכין את הקפה: כאשר מדובר במכונה מקצועית, איכות ההכנה תלויה רבות בבריסטה. כאשר מדובר במכונה אוטומטית, יש חשיבות רבה לשירות ולתחזוקה הניתנים על ידי החברה המפעילה.

חשיבות הדיוק בהכנה:

הטמפרטורה, האיזון והכמות המדויקת של הקפה הטחון חייבים להיות מושלמים כדי להגיע לטעם קפה אידיאלי. אנחנו מאמינים שבמכונות קפה מקצועיות ניתן להגיע לטעם קפה שמשתפר ב-15% עד 20% בהשוואה למכונות אוטומטיות.

מי צריך מכונת קפה מקצועית?

כל מי ששואף לספק חוויית קפה ברמה הגבוהה ביותר ולשפר את טעמי הקפה בעקביות – כולל מסעדות, בתי קפה, ומשרדים שמחפשים להציע ללקוחות ולעובדים קפה איכותי ומקצועי.

מכונת אספרסו Crem -EX3

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
*יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%
*כולל סטימר להקצפת חלב

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום