מכונות קפה מקצועיות

עולם הקפה נחשב לאחד העולמות הצבעוניים והמגוונים ביותר בעולם המשקאות, למעשה לא מעט מחקרים קושרים בין קפה לעלייה ברמת החיים, עלייה בערנות ואף בפרודקטיביות בזמן העבודה. מכונות קפה אוטומטיות הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי בכל רחבי העולם – איך בוחרים מכונות קפה מקצועיות ומה הם השימושים? COFFEEOL עושה לכם מעט סדר.

כיצד בוחרים מכונת קפה מקצועית?

כאשר אנחנו מדברים על בחירת מכונות קפה מקצועיות אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות קפה בשוק אך יחד עם זאת אנשים רבים תוהים מה היא מכונת הקפה הטובה ביותר. אנו מאמינים כי כל מכונת קפה צריכה להיתפר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח – בדיוק לשם כך אנחנו בCOFFEEOL עובדים יחד עם החברות המובילות ביותר בעולם הקפה העולמי כך שכל לקוח יוכל למצוא את מכונת הקפה המתאימה והאיכותית ביותר עבורו. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ בה נאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ונתאים עבורכם בהתאמה אישית מכונת הקפה למשרד הטובה ביותר עבורכם.

מה הם השימושים של מכונות קפה מקצועיות?

אנשים רבים תוהים לשם אילו צרכים הם ישתמשו במכונת קפה מקצועית, למעשה מכונת קפה מקצועית מתאימה למגוון רחב של שימושים:
  • שימוש במסעדות ובתי קפה – אפשר להגיד כי לא מעט מסעדות בישראל משתמשות במכונות קפה מקצועיות על מנת להנגיש עבור לקוחותיהם חווית קפה מקצועית ומעולה, כמו כן מכונת קפה מקצועית יכולה לחסוך לא מעט כסף, משאבים וזמן לבית העסק בכל הקשור להכנת קפה.
  • שימוש בארגונים ומוסדות – ארגונים עסקיים לצד מוסדות ממשלתיים וציבוריים משתמשים במכונות קפה מקצועיות לשם הנגשת קפה מקצועי, למעשה דרך שימוש במכונת קפה ניתן להפוך את מלאכת הכנת הקפה למקצועית יותר, מהירה יותר ואם אתם שואלים אותנו – הרבה יותר טעימה.
לצד לא מעט עסקים מתחום הקולינריה, מסעדנות, בתי קפה לצד ארגונים ומוסדות אנו רואים לא מעט עסקים גדולים אשר מצטרפים גם הם למהפכה ומחליטים לעבור למכונות קפה מקצועיות המשלבות חיסכון במשאבים, כסף ואיך אפשר לשכוח – חווית קפה בלתי נשכחת.
מכונת קפה למשרד JURA E8
מכונת קפה למשרד Jura XS9
מכונת קפה למשרד Jura XS9
מכונת קפה למשרד JURA X10
מכונת קפה מקצועית לעסק דגם F11
מכונת קפה למשרד Jura X8

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום