השירותים שלנו

השכרת מכונת קפה

עבורך, לפנק את העובדים ואת לקוחותיך. למעשה, יש לך הזדמנות לקבל מכונת קפה איכותית וליהנות משלל טעמים משובחים של קפה וכל זאת בלי להשקיע במכונה שלא בטוח שתתאים עבורך. היום, בעלי משרדים ועסקים מבינים כי לא תמיד כדאי להתחייב להוצאה גדולה. לכן, שירותי השכרות/השאלות מתאימות עבורם ומאפשרים להם לקבל החלטות נכונות. כך גם במקרה של השכרת מכונת הקפה. אין צורך להתחייב להוצאה גדולה מראש וגם אין צורך להתפשר על טעמים מסוימים של קפה.

שתייה חמה היא מצרך חשוב בכל משרד, בין אם קפה, תה, אספרסו, שוקו או קפוצ'ינו וזה מה שישאיר את עובדי המשרד ערניים ואפקטיביים במהלך כל שעות העבודה. אם אתם בעלי עסק ויש לכם עובדים במשרד, דאגו לפנק אותם בקפה משובח והתפוקה שתקבלו תהיה איכותית לא פחות.

השכרת מכונת קפה למשרד

השכרת מכונת קפה למשרדכם תאפשר לכם גמישות מרבית בבחירת טעם הקפה ועוצמתו. שכן, בעת שיגיע הטכנאי לראשונה בכדי להתקין לכם את מכונת הקפה, אתם אלו שתבחרו את טעם הקפה ואת עוצמתו, הטכנאי ילווה אתכם בעת ההתקנה עד שתהיה מרוצים מטעם הקפה המופק מהמכונה ולו רק כדי שתיהנו מקפה משובח בטעם אישי – הכולל שתי תערובות קפה: קפה לאספרסו ותערובת קפה לקפוצ'ינו. כמובן, שגם לאחר ההתקנה תמיד ניתן לשנות מינונים ולכוון את מכונת הקפה לפי צורכי המשרד.

בעלי עסקים רבים שפתחו משרד, חוששים שמא השכרת מכונת קפה למשרד תהיה עבורם התחייבות ארוכה מידי, כאשר אינם בטוחים בהמשכיות העסק והם רק בתקופה ניסיונית. השכרת מכונת קפה למשרד אינה חייבת להיות לתקופת זמן ממושכת ותוכלו לשכור את מכונת הקפה רק לזמן קצר וללא התחייבות. לרוב, עסקים שממשיכים בפעילות העסקית שלהם ממשיכים לשכור את המכונה ולא מוותרים על התענוג.

מכונות הקפה המשרדיות המומלצות ביותר הן מתוצרת שוויצריה או איטליה הידועות באיכות הקפה המעולה שלהן. השכרת מכונת קפה שוויצרית או איטלקית למשרד, מבטיחה לכם הנאה מקפה נדיר בטעמו ומכונה איכותית ללא פשרות. במסגרת דמי השכירות החודשיים תרוויחו טיפולים ותיקונים ללא עלות, כדורים לניקוי המכונה, החלפת חלקים מקולקלים, מסנן ללא עלות וחיבור למים. אנו עובדים עם מכונה שפועלת על שתי משאבות, כאשר האחת על מנגנון הקפה והשנייה על מנגנון החלב והן מאפשרות הכנה מהירה ובו זמנית של הקפה.

San Marco S 1000 | Jura x7s | Franke Saphira

 המכונות הנ"ל ידועות בדיוקן הרב בכמות הפרודוקטים ולכן, טעם הקפה מושלם.

אם תרצו לשדרג את מטבחון המשרד שלכם ולפנק את עובדי המשרד בקפה איכותי, מכונת קפה שוויצרית יכולה להפיק לכם קפה נדיר ומשובח במיוחד. נשמע מפנק ויוקרתי? בוודאי! אולם, כיום תוכלו למצוא מכונות קפה להשכרה ולא תצטרכו לרכוש מכונה שכזו. בתי עסק רבים מעדיפים את שיטת ההשכרה על פני הרכישה מסיבות אלו ואחרות. השכרת / השאלת מכונה להכנת קפה הינה משתלמת במיוחד וכדאית, לאור העובדה שמסלולי ההשכרה מגיעים עם שירותים נלווים הכרחיים לתחזוקת המכונה. למה כדאי לשכור מכונת קפה לעסק? איה סוג כדאי להשכיר? ומה כלול בהשכרה?

מכונות קפה להשכרה

מכונות קפה להשכרה למשרד כדאיות ומשתלמות יותר מאשר רכישה וזה ממספר סיבות עיקריות:
הראשונה שבהן היא שעסקים רבית עושים את הטעות בלקיחת מכונה פשוטה לעסק ולאחר מכן הם מבינים שעליהם לקחת מכונה יותר מקצועית שתוכל לייצר מספר גדול של כוסות קפה ביום.
לרוב, כאשר תשכירו מכונה להכנת קפה אינכם תתחייבו לתקופת השכרה וכך תוכלו לבחון אם מתאים לכם השירות. בייחוד אם הנכם עסק מתחיל ואינכם יודעים אם העסק ישרוד לא מומלץ לבצע רכישות לטווח ארוך, או לחילופין אם מדובר במשרד שנפתח לפרק זמן מוגבל (משרד מכירות באתרי בנייה, מטה בחירות וכיו"ב).
מכונות קפה להשכרה יינתנו לכם עם שירותים נלווים שונים כגון: טיפולים, תיקונים, תערובות קפה, קפסולות קפה ועוד. שירותים אלו יינתנו במסגרת ההשכרה וללא עלות נוספת, כאשר בעת רכישה תצטרכו לשלם על שירותים אלו מידי חודש סכום לא מבוטל.
דינמיות והחלפת דגם מתאפשרות אף הן כאשר אתם במסלול השכרה, כלומר, תוכלו להתנסות בדגם של מכונת קפה ולהחליף דגם במידת הצורך. במידה ותרכשו מכונה, אם אין תקלה טכנית כל שהיא, סביר להניח שלא תוכלו להחליף דגם לאחר השימוש במכונה.

שלל מכונות קפה להשכרה מכונות קפה להשכרה למשרדים מוצעות לקהל הרחב, אולם המכונות האיכותיות ביותר הינן המכונות השוויצריות. המדוייקות והאיכותיות ביותר. כך גם מכונות הקפה מסוג שוויצרי מפיקות את הקפה הטוב והטעים ביותר. וזאת מאחר ומכונות מדגם זה מתבססות על טכנולוגיית שתי משאבות, אחת לקפה ואחת לחלב ומאפשרות הכנת קפה באופן המהיר ביותר. הכמויות נמדדות במכונות השוויצריות בדיוק מקסימאלי ולכן, טעם הקפה יוצא מושלם.

מכונות קפה להשכרה למשרד ניתנות במסלולים חודשיים אטרקטיביים במיוחד שיכללו את השירותים הבאים:

1. טיפולים טכניים ותיקונים ללא עלות נוספת מדמי השכירות החודשיים.
2. כדורי ניקוי למכונת הקפה.
3. טכנאי מומחה שיגיע אליכם תוך 24 שעות מרגע הקריאה.
4. החלפת חלקים פגומים.
5. החלפת מסנן / פילטר.
6. חיבור למים.

כל השירותים ניתנים ללא עלות

אודות COFFEEOL

אנו פועלים משנת 1997 ומספקים שירות השכרה והשאלה של מכונות קפה איכותיות למאות משרדים ברחבי הארץ.

השירות שלנו

מכונת קפה ופולי קפה ללא תשלום
וללא התחייבות

חודש ניסיון

בכפוף לתקנון

השירות שלנו

  • שירות תוך 24 שעות – אנו  מתחייבים לתיקון מכונה שהתקלקלה תוך יממה בלבד, או לחלופין אספקה של מכונת קפה חלופית מאותו הדגם.
  • הובלה,התקנה של מכונת הקפה והציוד.
  • שירות תיקונים ותחזוקה שוטפת.
  • הגעה תקופתית לטיפול של מערכת המים והמכונה.
  • טבליות ניקיון.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים:

[leadercf7 campid="3523"]

למידע נוסף

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום