מכונות נספרסו הפכו בשנים האחרונות למבוקשות בענף הקפה הביתי. הסיבה להצלחתן טמונה ביכולתן להעניק לציבור הפרטי מענה הולם, בדמות מכונות קפה אוטומטיות על בסיס קפסולות וואקום בשלל טעמים, שקל ופשוט להכין עימן משקאות. יחד עם זאת, חשוב להבין כי מדובר במוצר משתלם רק לשוק הביתי, אשר מספק מענה פחות כדאי, יותר יקר ופחות טעים לצרכי משרדים ועסקים.

למה לבחור במכונת קפה של נספרסו?

בחירה של מכונת קפה נספרסו כדאית למי שמבקש להתחיל בביתו את היום עם קפה יותר איכותי מנס קפה או קפה בוץ, ורוצה לעשות בקלות וללא מאמץ. כמו כן, נספרסו מציעה לשוק מגוון גדול במיוחד של קפסולות המאפשר לכל אחד לאתר את טעמי הקפה המועדפים עליו. מעבר לכך מדובר במכונות אוטומטיות קומפקטיות ומעוצבות שיכולות להשתלב בכל מטבח ביתי.

מאחורי המכונות עומד מותג אמין ומוכר, חברה שוויצרית מוערכת השייכת לקבוצת נסטלה שפועלת בקנה מידה עולמי, כשמעל ארבעים מדינות שונות הנהנות משירותיה ברחבי העולם. החל משנת 2008 נספרסו גם פתחה בישראל חברת בת רשמית שזכתה להצלחה חסת תקדים בשוק המקומי, לא מעט בזכות הפרסומות של ג'ורג' קלוני. כיום נספרסו שולטת בחמישים אחוז משוק מכונות הקפה הביתיות בישראל, עם מחזור של מאה מיליון ₪ בשנה ומעל תשעים אלף לקוחות.

חווית הקפה של נספרסו

מכונת קפה נספרסו ביתית ואוטומטית מספקת חוויית שימוש נאותה לצרכן הביתי, פשוטה ומהירה ליישום, שלא דורשת יותר מלחיצה על כפתור. את המכונות ניתן לתכנת מראש וכך להכין קפה במידת החוזק המועדפת. מעבר לכך, לכל דגם של מכונות קפה נספרסו יש את המאפיינים הייחודיים שלו, בין אם מדובר בדגם ורטו, אוריגינל, סיטיז אנד מילק, לטיסימה, פיקסי וכדומה.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בסופו של דבר מדובר מכונה אוטומטית לקפה, הפועלת עם קפסולות, ושלא יכולה להשתוות לטעם של מכונות כמו שלנו עם פולי קפה טחונים שהם הרבה יותר טריים וטעימים. בנוסף, המכונה אמנם נוחה לשימוש אך פחות נוחה לתחזוקה שוטפת, בייחוד אם היא מיועדת לכמות גדולה של משתמשים.

איך מפעילים את מכונות קפה נספרסו?

כאמור, הפעלת מכונת קפה אוטומטית של נספרסו היא פשוטה וקלה ומסתכמת בלחיצת כפתור. מעבר לכך השימוש במכונה ותכונותיה משתנים בהתאם לדגם נבחר. לרשות לקוחות החברה עומד מערך תמיכה זמין, לצד מדריכים באתר של החברה להפעלה ושימוש בכל סוג של מכונת נספרסו המשווקות בשוק המקומי. לדוגמא, המדריכים מסבירים איך מכינים קפה, איך מנקים את המכונה, מסירים אבנית, מרוקנים את המערכת, מגדירים מאפיינים, מתכנתים כמות מים וכדומה.

למצוא עבור מכונת נספרסו מבצע

בהיותן מוצר השולט בשוק המקומי, מי שמחפש מכונת נספרסו לבית יוכל למצוא אותה בקלות בקרבת אזור מגוריו, ברשתות וחנויות למוצרי חשמל. זאת בעוד שאת הקפסולות של החברה ניתן למצוא בחנויות ספציפיות או להזמינן און ליין עם משלוח הביתה עבור תוספת תשלום. בזכות התחרות בשוק תוכלו גם למצוא מכונות של נספרסו במבצע עם מחירים משלמים במיוחד, אולם יש לשים לב שעדיין המחיר של הקפסולות יחסית גבוה, ולכן אינו משתלם לצרכי משרד המפיק כמות גדולה של כוסות קפה מידי יום.

מכונות שמתאימות לשימוש במשרד

חשוב להדגיש: אם אתם מבקשים מכונת קפה למשרד, הרי שמכונות של נספרסו אינן המוצר המתאים ביותר עבורכם, בהיותן לא משתלמות לשימוש בעסקים. מאידך, אצלנו תוכלו למצוא מכונות קפה לעסק שהן גם הרבה יותר זולות מבחינת עלות לכוס קפה, גם הרבה יותר נוחות לשימוש במשרד, וגם יספקו לכם קפה טחון טרי שהוא הרבה יותר טעים.