בשעה טובה, הגיע הרגע לבחור מכונת קפה אוטומטית למשרד או לעסק ולהתחיל ליהנות ממשקאות משובחים. יחד עם זאת, מכונות הקפה מהוות עולם ומלואו של אפשרויות, סוגים ודגמים, ויש לבחור ביניהן באופן נכון ומושכל. אחת ההתלבטויות המרכזיות היא בין מכונת קפה טוחנת לבין מכונה שעובדת עם קפסולות. בשורות הבאות נסביר לכם איך עובדת מכונת קפה ללא קפסולות – כלומר מכונה טוחנת – ואילו יתרונות היא מעניקה לכם.

אז בתור התחלה, מכונת קפה טוחנת כשמה כן היא, מכונה שבה מכניסים את פולי הקפה הטריים לתוך מיכל אינטגראלי. בהמשך, המכונות שאנו מספקים ללקוחותינו מצוידות בסכינים קראמיות (בניגוד לסכיני ברזל שמרעישות), אשר טוחנות את הפולים לכדי אבקה. פעולת הסכינים ומהירות הטחינה שלהן תוכננה כך שהפולים לא יתחממו מעבר למידה הרצויה, ולכן לא תיפגם חלילה איכות הקפה.

יש לציין כי בחלק מהמכונות שלנו קיימות אפילו שתי מטחנות, דבר המאפשר לבחור בכמה אופציות בלחיצת כפתור. למשל, אפשר לקחת 50% מכל מיכל, לבחור בתערובת יותר חזקה או חלשה – וכל זאת בלחיצת כפתור. מעבר לכך, האיכות המשובחת וטחינת הארומה במכונות אלו מובטחות על ידי מערכת קדם – טחינה חכמה בשם I.P.B. A.S.©, כך שכל ספל קפה מאופיין במרקם קרמי עשיר ובניחוח משכר.

מה היתרונות של מכונת קפה טחינת פולים

על מנת להבין את היתרונות של מכונת קפה פולים, עלינו להסביר שבניגוד למכונת קפסולות אתם מקבלים את הפולים המשובחים ישירות מאיתנו, ויש לכך משמעות גדולה מאוד:

  1. זמינות – את פולי הקפה אתם יכולים לרכוש מאיתנו בכל כמות ומתי שתרצו, ולכן אינכם תלויים באילוצים ובלוחות הזמנים של מפיצים כפי שקורה במכונות על קפסולות.
  2. חיסכון – מכונת קפה ללא קפסולות חוסכת לכם הרבה כסף במצטבר. אמנם מכונות אלו נוטות לעלות יותר ממכונות על קפסולות (אצלנו ממילא אתם מקבלים אותן בחינם!), אבל קחו בחשבון שעל הקפסולות יש הוצאות גבוהות יותר לאורך זמן. בשורה התחתונה, העלות לכוס קפה של מכונת קפה טוחנת נמוכה יותר, וזהו חיסכון משמעותי עבור משרדים ועסקים בהם שותים עשרות ומאות כוסות ליום.
  3. איכות – כל מי שמבין משהו בקפה יוכל לספר לכם שקפה שנטחן במקום יותר טרי מקפה שנטחן לפני מספר ימים או שבועות (כפי שקורה בקפסולות), ולכן איכותי יותר וללא טעמי לוואי. בנוסף, מכונת קפה פולים מגיעה עם פילטר מיוחד המגן עליה מהצטברות אבנית שגורמת לטעמי לוואי של המים והקפה.
  4. איכות הסביבה – מכונת קפה הפועלת עם קפסולות מייצרת הרבה יותר זבל שמקורו באריזות הקפסולות, אז גם מבחינה סביבתית ושמירה על תדמית ירוקה – זוהי בחירה נכונה.

איך בוחרים מכונת קפה טוחנת?

בחירת מכונת קפה טוחנת צריכה לקחת בחשבון מספר היבטים מרכזיים. בין היתר יש להתייחס לכמות כוסות הקפה שביכולתה להפיק ביום, סוגי הקפה שהיא מכינה, קלות ונוחות התפעול, מידת הרעש של המכונה, מגוון אפשרויות הבחירה, היצרנית ואמינותה, שאלת העלויות – ועוד. אם אין לכם ידע מוקדם בעולם מכונות הקפה – אל תדאגו! פשוט התקשרו אלינו ונספק הסבר ברור ובגובה העיניים, ונגיע אליכם עם מכונות מובחרות ודוגמאות של תערובות מעולות לטעימה.

למה כדאי מכונת קפה פולים למשרד?

מלבד היתרונות שכבר צוינו, יש כמה סיבות טובות לבחירת מכונת קפה פולים. מדובר במכונה בעיצוב יפהפה ומודרני המשדרגת את החלל בו היא ניצבת, אשר נותנת מענה פשוט וקל לכל העובדים והמבקרים במשרד. למעשה, עם מכונה כזו אין שום צורך בידע טכני או תיאורטי בהכנת קפה, רק ללחוץ על כפתור ולבחור את המשקה המבוקש. בנוסף, מצד מנהלי ועובדי המשרד נדרשת תחזוקה מועטה ביותר, והמכונה אף מנקה את עצמה באופן אוטומטי. זאת כאמור, בלי אריזות קפסולות שממלאות את פח האשפה ונערמות סביב פינת הקפה.

מה משפיע על האיכות של מכונות טוחנות קפה

יש שני פרמטרים עיקריים שמשפיעים על איכות מכונת קפה ללא קפסולות, הניכרת בסופו של דבר במשקאות שתכינו עימה. קודם כל מה שמשפיע הוא כמובן המכונה עצמה: היותה מגיעה מיצרנית מוכרת ומובילה בתחום, משלבת טכנולוגיות התורמות לקבלת קפה משובח, בעלת מגוון אפשרויות לבחירת והכנת משקאות, וכדומה. 

המרכיב השני הוא הפולים עצמם, וכאן מדובר בעולם בפני עצמו. שני הזנים ששולטים בשוק העולמי הם הערביקה ששופע בארומה, בטעם ובקרמה, והרובוסטה שיותר תורם לרמת הקפאין ולחוזק הקפה. האיכות של פולי הערביקה והרובוסטה מושפעת ממגוון משתנים ובהם מקום הגידול, שיטות של קטיף ועיבוד הפולים, מידת הקלייה של הפולים, תנאי האחסון שלהם, ועוד. 

אנו מחזיקים 15 סוגי תערובות משובחות המגיעות מ- 4 בתי קלייה מובילים בישראל ו- 2 בתי קלייה נחשבים באיטליה. מדובר בספקים המקפידים ללא פשרות על כל פרמטר המשפיע על איכות הפולים, ואתם כלקוחותינו נהנים מרמה גבוהה במיוחד.

החיסכון של מכונות קפה טוחנות

כפי שאמרנו, מכונת קפה פולים מייצרת חיסכון לאורך זמן, בכך שהעלות לכוס נמוכה יותר לעומת מכונת קפסולות. זאת אומרת שעם מכונה כזו אתם חוסכים בעלויות, חוסכים בזמן עבודה יקר עקב מהירות וקלות התפעול, חוסכים בזמן הנדרש לניקוי המכונה והפינה שלה, חוסכים בזבל ובפגיעה באיכות הסביבה.

מחיר של מכונת קפה פולים

את תבדקו את מחיר הרכישה של מכונת קפה ללא קפסולות תגלו שעומדת בפניכם הוצאה של אלפי שקלים, יותר ממכונת קפסולות בדרך כלל. אולם אצלנו אתם מקבלים את המכונה לגמרי בחינם! ואם לא די בכך אתם מקבלים את כל השירותים הנלווים, החל בהתקנה והובלה, דרך תחזוקה וטיפול בתקלות, שמירה על איכות הקפה וכוונון המכונה, ועד לאספקת מכונה חליפית במידת הצורך – כל זאת בלי שום עלות נוספת מצדכם, לגמרי בחינם.

מכונת קפה למשרד Dr. Coffee F11
מכונת קפה למשרד Dr. Coffee F11
מכונת קפה אוטומטית לעסקים מדגם SAN MARCO S – 1000
מכונת קפה SAN MARCO S – 1000
מכונת קפה למשרד Expobar mega cream
מכונת קפה למשרד Expobar mega cream
מכונת קפה למשרד Franke Saphira
מכונת קפה למשרד Franke Saphira