איך בוחרים מכונת קפה

בחירת מכונת קפה

קפה הוא אולי אחד המשקאות הפופולאריים ביותר בישראל, ובעולם כולו למעשה, ורבים מתחילים איתו את היום שלהם וגם מסיימים איתו, רגע לפני השינה. קפה עם ארומה, משובח, חזק ומתוק יכול לעשות את כל ההבדל בין יום מוצלח לכזה שפחות, ועל כך יעידו בעיקר המכורים למשקה הטעים הזה. למחפשים קפה מאיכות גבוהה מוצעות כיום שלל של מכונות קפה, חלקן פשוטות וחלקן מתקדמות ומקצועיות מאד, המתאימות הן לצרכים ביתיים והן למשרדים.

מכונות הקפה של היום הרבה יותר מורכבות מאלו שהוצעו בעבר הלא כל כך רחוק ונדמה שהקידמה והפיתוחים המיוחדים הגיעו גם אליהן. יש שפע של דגמים בשוק כיום והבחירה ביניהם כלל לא קלה. אם אתם רוצים לשלב במטבח במשרד שלכם או בכל חלל אחר במקום העבודה מכונת קפה, התואמת לצרכי העובדים וגם הקהל והספקים המגיעים אליו כאורחים, הנה כמה טיפים ונקודות חשובות שיעזרו לכם במשימה החשובה ובאיתור מכונת הקפה המושלמת עבורכם. אז, קדימה, בואו נתחיל:

איך לבחור מכונת קפה שתתאים לצרכים שלכם?

כמו כל מכשיר אחר, גם כאן, כשמדובר במכונת קפה, חשוב להתייחס אל הצרכים שלכם, של העובדים ושל כל מי שצפוי להשתמש במכונת הקפה במקום העבודה. תוכלו למצוא כיום שלושה סוגים עיקריים של מכונות קפה:

  1. מכונות הקפה הידניות.
  2. מכונות קפה חצי אוטומטיות.
  3. מכונות קפה האוטומטיות לגמרי.

בעוד שבמכונות הקפה האוטומטיות תוכלו להכין את הקפה בלחיצת כפתור אחת וללא התעסקות נוספת, במכונות לא אוטומטיות או חצי אוטומטיות תדרשו לבצע מספר פעולות נוספות ולהיות מעורבים בהליך הכנת הקפה.

יחד עם זאת, אם ההתעסקות בהכנת הקפה היא חלק מהחוויה הכוללת שלכם ואתם לא רוצים לוותר על זה, חפשו מכונות חצי אוטומטיות שמצד אחד לא ידרשו מכם מאמץ רב מדי (כמו הידניות), אך מצד שני יספקו לכם את החוויה שאותה אתם מחפשים. בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בחוויה עצמה, כאמור ובשאלה למה בדיוק אתם זקוקים.

כיצד "מזינים" את מכונת הקפה?

גם כאן יש כמה אפשרויות ותגלו גם לא מעט פתרונות. אחד הפרמטרים שמבדלים בין מכונת קפה אחת לשנייה הוא האופן שבו מוזן אותו חומר הגלם שבו משתמשים. למשל, יש מכונות קפה שמשתמשים בהן בקפה טחון המגיע בתפזורת, יש כאלו שמשתמשים בהן בפולי קפה או קפסולות ויש בפודים. כאשר בוחרים במכונות קפה המוזנות על ידי קפה טחון בתפזורת העלות לכל כוס קפה, במקרה הזה, היא הנמוכה ביותר מבין כל האפשרויות.

יחד עם זאת, שיטת הזנה זו מצריכה מכם סבלנות וגם התעסקות  רבה לרוב, הכוללת הכנסת הקפה הטחון (הכמות הנדרשת) לתא המיועד ועוד. למשרד עם לא מעט עובדים ובייחוד לאלה שממהרים, האופציה הזו לא בהכרח תהיה המתאימה. מכונות קפה המוזנות על ידי קפסולות, המכילות כל אחת מהן כמות מדודה ומדויקת של קפה, מציעות נוחות רבה וגם ניקיון רב. אתם לא צריכים להתעסק בטחינת הקפה ופעולת ההכנה מהירה. יחד עם זאת, מכונות מסוג כזה תהיינה לרוב יקרות יותר בהשוואה לאחרות.

איך לבחור מכונת קפה

עד כמה השימוש במכונת הקפה נוח לכם?

אחת התשובות לשאלה איך בוחרים מכונת קפה מתייחסת לאופן השימוש במכונה עצמה ולנקודה האם ועד כמה היא ידידותית למשתמש. אם אתם מעוניינים לרכוש מכונת קפה למשרד קחו בחשבון שמדובר במספר רב של משתמשים וגם עם צרכים שונים. אלה יכולים להיות אתם כמובן, העובדים שלכם, הספקים, הלקוחות וכל מי שמגיע למשרד ומעוניין בקפה. מכיוון שלא מדובר בבית קפה אלא במשרד, היכן שעובדים, חשוב שהשימוש במכונת הקפה שלכם יהיה פשוט ונוח ובעיקר – כמה שפחות מסורבל. כאמור, מכונות אוטומטיות, במקרה הזה, בהחלט תספקנה לכם את הפתרון המתאים, אך ייתכן שבמקרים מסוימים הדבר יבוא על חשבון איכות הקפה.

המתחברים אל הז'אנר שמוכנים להשקיע לא מעט בכך, מעוניינים במכונה שתפיק עבורם קפה משובח. הדבר עשוי לבוא כמובן על חשבון השליטה על מכונת הקפה והצורך בביצוע פעולות שונות, אולם, עבורם הדבר בהחלט יצדיק את ההתעסקות הזו, שפעמים רבות היא זו המאפשרת להם ליהנות מקפה טעים, איכותי וגם חזק בדיוק כפי שאוהבים. כדי לבחון עד כמה נוחה אותה מכונה וגם האם היא ידידותית למשתמש, חשוב מאד לבדוק את המפרט הטכני שלה ואת סך כל הפונקציות שהיא מציעה. במקביל, מומלץ מאד להתנסות גם במכונה (במידה ואפשרי) לבדוק כיצד היא עובדת או לראות הדגמה מלאה, במציאות, כיצד מכינים איתה קפה.

לא לשכוח לקחת בחשבון את אותו מקום שבו רוצים להניח את המכונה ולוודא שהיא מתאימה לו מבחינת מידותיה. ובאשר לתחזוקה, גם היא קשורה לעניין השימוש וגם אותה צריך לקחת בחשבון. אם מכונת הקפה שרכשתם מצריכה לא מעט ניקיון ותחזוקה שוטפת, ייתכן שהיא פחות תתאים לכם. כדאי לבדוק זאת מראש.

האם מכונת הקפה בטוחה וגם עמידה לאורך זמן?

אחת הנקודות החשובות שבוחנים לא אחת בנושא איך לבחור מכונת קפה קשורה לבטיחות ועמידות. כיום מכונות הקפה חזקות ועמידות מאד והן מבטיחות גם בטיחות רבה במיוחד. מרביתן עשויות מחומרים מתכתיים הידועים כעמידים לאורך זמן, כמו פלדה או נירוסטה, בניגוד לפלסטיק, כחומר גלם, שלא תמיד מחזיק מעמד. עמידות המכונה תבוא גם לידי ביטוי במספר כוסות הקפה שאפשר להכין עם המכונה. מכונות עמידות מספקות מספר גדול מאד של כוסות בכל יום ללא תקלות. הדבר משמעותי כשמדובר במכונות קפה למשרדים, היכן שמכינים קפה בתדירות גבוהה ובכמות רבה.

ומה באשר לעלויות?

טווח המחירים הוא רחב והוא מושפע מסוג המכונה (האם זו מכונה ידנית, מכונה חצי אוטומטית או מכונת קפה אוטומטית), ממידת הלחץ המופעל במכונה, מההספק החשמלי, מכמות הכוסות שאותה מכונה יכולה להפיק מדי יום ואפילו מהפונקציות שלה, וכמובן מתערובות פולי הקפה בהן בוחרים להשתמש. לאחר שהגדרתם את הצרכים והבנתם איך בוחרים מכונת קפה ומה חשוב לקחת בחשבון כדי למצוא את זו שתתאים, מומלץ לפנות אל המומחים ולבדוק לעומק את כל האפשרויות, תוך התייחסות גם למחיר.

אם איכות הקפה חשובה לכם ואתם אוהבים להתחיל את היום בקפה משובח וגם לסיים אותו עם טעם טוב בפה, Coffeeol היא הכתובת הנכונה. אצלנו תמצאו מגוון של מכונות קפה איכותיות, חדשניות וידידותיות למשתמש, המתאימות לאנשים שמחפשים קפה טוב וטעים. לנו חשוב להגיע אליכם עם שני דגמים של המכונות שלנו, ו-8 תערובות קפה שונות, על מנת שתוכלו להתנסות ולהתרשם בעצמכם.

למידע אודות השירותים והמוצרים המוצעים על ידינו, התקשרו אלינו לטלפון 054-634-0812. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות לכל שאלה.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום