בחירה נכונה של מכונת קפה אוטומטיות למשרד

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
בחירה והכנסה של מכונת קפה למשרד היא, קרוב לוודאי, אחד הצעדים הנכונים והיעילים ביותר המסייעים למנהלי העסק והמשרד לשפר הן את חוויית השהייה במשרד והן את איכות העבודה. עובד מרוצה המקבל מעת לעת את הקפה שהוא אוהב, יהיה עובד יעיל ואיכותי יותר. מהי החשיבות של מכונת קפה למשרד? כיצד יכולה בחירה של מכונת קפה אוטומטית למשרד לשנות מהקצה אל הקצה את היחס של העובדים למקום העבודה? בשורות הבאות נשיב לשאלות הללו ונעמוד על היתרונות של מכונת קפה JURA X8.

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

מכונת קפה למשרד – למה זה כל כך חשוב

למרות הדימוי של עבודה משרדית כעבודה שאיננה דורשת מאמץ, הרי שלעיתים קרובות ההפך הוא הנכון. עבודת משרד דורשת ידע מקצועי נרחב, כל אחד בתחומו הוא. מדובר בניהול חשבונות, ניהול לקוחות, ניהול מכירות וכן עבודות אדמיניסטרטיביות שונות. טעות חשבונאית עלולה לעלות לעסק ממון רב. העדר ריכוז בניהול מכירות עלול להביא לאבדן לקוחות וניהול אדמיניסטרטיבי לקוי עלול לגרום גם הוא להפסדים ניכרים. זאת הסיבה לכך שמומחים ממליצים לכל עובד משרדים על הפסקה של כמה דקות בכל זמן קצוב. ואם כבר הפסקה – למה לא לנצל אותה להכנת כוס קפה איכותי, טעים ומרענן? עד לא מכבר היה נהוג שבכל משרד תהיה פינת קפה הכוללת סוגים שונים של קפה להכנה ידנית. מעבר לטרחה, גם הלכלוך שנוצר היה בלתי נסבל. מכונת קפה חוסכת את הלכלוך ומספקת קפה איכותי וטעים המתאים לכל אחד. בחירה נכונה של מכונת קפה אוטומטית למשרד

מכונת הקפה הנכונה והתרומה שלה לעסק

כאמור, פינת הקפה משמשת כמקום המנוחה האולטימטיבי לעובדים. שם בא לידי ביטוי הצד הפחות רשמי ושם נוצרות גם מערכות יחסים ידידותיות. אבל בעיקר – פינת הקפה משמשת להתרגעות מטרדות העבודה, ולו לכמה דקות. מכונת קפה JURA X8 מאפשרת להכין בדיוק את הקפה שאתם אוהבים, בתוך זמן קצר ובדיוק באיכות המתאימה לכם. מדובר במכונה המשלבת עיצוב איכותי ואלגנטי יחד עם מגוון סוגי קפה. המכונה קלה לתפעול ולטיפול וכל מה שנדרש הוא לדאוג למלאי מספיק של קפה וגם לחלב. רוצים לדעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום