השכרת מכונות קפה לעסקים - עד כמה זה משתלם עבור העסק שלך?

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
למה עדיף לשכור/להשאיל מכונות קפה למשרד ולעסק? מה כלול במודל זה? ואיך בוחרים תערובת של פולי קפה? מכונת קפה היא כבר מזמן לא פריבילגיה אלא חלק חשוב מהעיצוב של כל משרד. למעשה, רוב הלקוחות מחפשים את מכונת הקפה מיד כאשר הם מגיעים לפגישה או במהלך המתנה בפינת הישיבה. במקביל, העובדים עצמם וגם המנהלים זקוקים לקפה על מנת לשרוד ימים ארוכים וכדי לשמור על ערנות. למזלם של בעלי משרדים קטנים וגדולים, כיום לא חייבים לרכוש את המכונה ואפשר לשכור או להשאיל אותה. המודל הזה של השכרת/השאלת מכונות קפה מוכיח את עצמו בחברות ובארגונים – והוא מתגלה כאטרקטיבי גם לעסקים קטנים.

שיחה אחת בדרך להשכרת/השאלת מכונות קפה לעסק שלך

COFFEEOL מאפשרת לך להתייעץ בחינם עם מומחים לקפה ולקבל הצעת מחיר מסודרת על השכרת/השאלת מכונה לעסק.

השכרת/השאלת מכונות קפה לעסקים ומה שעומד מאחוריה

בעלי עסקים נהנים מהאפשרות של השכרת/השאלת מכונת קפה לעסק כי זהו מסלול שמונע מהם כאבי ראש, הוצאות מיותרות וטרחה. במקום לקנות את המכונה ולאחר מכן לשלם בנפרד כדי לתקן אותה, בעלי משרדים ועסקים יכולים לבחור במודל משתלם של רכישה חודשית של פולי הקפה והמכונה ניתנת ללא עלות. במסגרת השירות התשלום כולל תיקונים ואחזקה וכמובן אספקה של פולי קפה מתערובות שונות. במילים אחרות, בעלי עסקים מקבלים במסלול הזה מכונת קפה ללא עלות – ומשלמים על פולי הקפה בלבד. חוץ מזה, המחיר החודשי כולל תחזוקה ותיקונים ומאפשר לבעלי עסקים להמשיך להתעסק רק במה שהם טובים בו.

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

טיפים לבחירת תערובת במסגרת השכרת/השאלת מכונת קפה לעסקים

בעלי עסקים ומשרדים יכולים לבחור מעל 15 סוגים של תערובות פולי קפה ממדינות שונות. אם הם רוצים להשאיר את העובדים ערניים ומרוצים, כדאי להם לשלב בין סוגי התערובות ולקבל אחת לתקופה מסוימת פידבק על פולי הקפה שנבחרו. הדרך שלנו היא הגעת נציג מבית COFFEEOL למשרד לסדרת טעימות והתאמת טעם הקפה במכונה לעובדי המשרד במיוחד!

השכרת/השאלת מכונות קפה לעסק זו העבודה שלנו

תמיד אהבת קפה ורצית לפנק את העובדים? לחיצה כאן לניצול ההזדמנות שחיכית לה: מסלול משתלם במיוחד של השכרת/השאלת מכונת קפה לעסקים – עם מחיר במיוחד בשבילך!

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום