כיצד מכינים כוס קפה שחור?

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

כיצד מכינים כוס קפה שחור?

אם אתם חובבי קפה שחור עם טעם חזק של פולי קפה וארומה עם ניחוח משכר, כדאי שתדעו שקפה לא מכינים סתם כך. יש דרך מקצועית להכנת משקה קפה שחור. ישנה הדרך המסורתית בה מכינים קפה בפינג’ן, אשר תפורט בהמשך וניתן גם להכין את הקפה השחור ישירות ממכונה ייעודית. טעם הקפה תלוי בגורמים רבים.

השיטה המסורתית להכנת קפה שחור

בכדי להכין קפה שחור תצטרכו את המצרכים הבאים: כיריים/ גזייה,מצית/ גפרורים, פינג’ן, כוס עדיף זכוכית, כפית מתכת, סוכר וקפה (עם או בלי הל) וכמובן מים. שלב ההכנה: galkaהדליקו את הגזיה/ כיריים כאשר האש גבוהה והניחו את הפינג’ן עם המים. galka  לאחר רתיחת המים, במידה והקפה גולש יש להורידו מהאש ולהחזיר שוב. galkaיש לבשל את הקפה כ-2 דקות ולערבב galkaלאחר שתי דקות יש להוסיף סוכר ולסגור את האש.

מכונת קפה להכנת קפה שחור

הכנת ספל קפה באמצעות מכונה היא אופנת הבוטיק החדשה בתחום הקפה. כמובן, שבדרך זו מה שיקבע את איכותו וטעמו של הקפה זה סוג המכונה וסוגם של פולי הקפה. קיימים סוגים שונים של מכונות קפה לעסקים על סוגיו, בגדלים שונים ורמה טכנולוגית משתנה ממכונה למכונה. אם הנכם בית עסק, מכונת san marko היא מכונת קפה למשרד הפופולארית והנדרשת ביותר על ידי בתי עסק רבים, זאת כיוון שהכנת משקה קפה בכלל ומשקה קפה שחור בפרט מסתכמת בלחיצת כפתור אחת, למכונה שני מיכלים לשני סוגי חליטות פולי הקפה, האחת לפולי קפה המיועדים להכנת אספרסו, קפה שחור והשני קפה מקיאטו, קפוצ’ינו והפוך. מערכת ניקוי מעבר החלב על ידי מים רותחים באופן

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום