כיצד מכינים ספל נס קפה?

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

נס קפה או קפה נמס

הוא משקה קפה עשוי חליטת פולי קפה. הנס קפה הינו משקה פופולארי מאוד, הודות לפשטות שבהכנתו. הכנת קפה נמס יכולה להיעשות על ידי מכונה מקצועית או באופן ידני במטבח הביתי ובשני המקרים הוא יהיה טעים מאוד וזאת הסיבה שהוא כבש את ליבם של מיליונים ברחבי העולם כולו.

הקפה הנמס מיוצר באמצעות הקפאה בוואקום או לחילופין על ידי ייבוש בריסוס. לקפה הנמס יתרונות רבים, כאשר היתרון הבולט ביותר שלו הוא מהירות ההכנה, שכן הוא נמס מיידית באמצעות מים חמים. הוא נשאר טרי לאורך זמן רב ומחירו נמוך יחסית – כל אלו ועוד הם אלו שהפכו את משקה הנס קפה לכל כך אהוב בקרב רבים.

מה צריך בכדי להכין נס קפה?

בכדי להכין ספל נס קפה לא צריך יותר מידי. כל מה שאתם צריכים זו מכונת קפה למשרד ספל קרמיקה או כוס זכוכית עמידה לחום, חליטת נס קפה, סוכר או ממתיק מלאכותי, כפית לערבוב, חלב רגיל/ חלב בטעמים/שמנת לקפה. לאחר שיש לכם את כל הפרודוקטים הנ”ל אתם יכולים לגשת לאופן ההכנה.

שלב ההכנה

קחו את הספל או את כוס הזכוכית שלכם, מלאו כפית שטוחה/בינונית/גבוה לפי טעמכם האישי. הכניסו את הכפית עם חליטת הקפה לכוס שלכם, הוסיפו סוכר (מומלץ כפית עד שני כפיות לפי טעמכם האישי), הוסיפו כ-2/3 מים רותחים וערבבו יחד את החליטה, הסוכר והמים. לאחר מכן הוסיפו את החלב/חלב בטעמים/שמנת לקפה וערבבו שוב. בשלב זה אתם יכולים ליהנות מספל נס קפה טוב עם ארומה טובה. כמובן, שכיום ניתן להכין נס קפה באמצעות מכונת קפה ייעודית, וכך בלחיצת כפתור בודדת תוכלו לקבל ספל נס קפה משובח.

לבחירת מכונות קפה לעסקים לחץ כאן

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום