כיצד מכינים ספל קפה הפוך?

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

אחד ממשקאות הקפה הפופולאריים ביותר הוא קפה הפוך, אותו קפה צבעוני שכבש את ליבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. מידי יום נמכרים אינספור ספלי קפה הפוך בבתי קפה, אולם רבים רכשו להם מכונת קפה למשרד כדי להמשיך וליהנות מהמשקה גם בבית או במשרד. איך מכינים ספל קפה הפוך איכותי ממש כמו זה שנמכר בבתי הקפה הנחשבים?

מהו קפה הפוך?

קפה הפוך הוא מעין ‘קפוצ’ינו ישראלי’,פעמים רבות קפה הפוך הוא שם כולל לכל משקאות הקפה  שמשלבים אספרסו וחלב מוקצף.קפה הפוך מתאפיין בשליש משקפה אספרסו, שליש חלב חם ושליש קצף, בשונה ממשקאות קפה אחרים בהם נעשה שימוש רק בקצף כמו משקה המקיאטו. כמו כן, קפה הפוך הינו קפה ‘חלש’ וכמות האספרסו קטנה באופן יחסי לקפוצ’ינו.

הכנת ספל קפה הפוך

ראשית, חשוב להכין את הקפה בשילוב תערובות קפה עדינות ותערובות פראיות, בהן אלמנט המרירות בולט, מומלץ לבחור בתערובת שיש בה מרכיב רובוסטה להכנת ספל הפוך. בחרו בחלב מתוק, בעל מרקם קרמי.

אם אתם מקציפים בבית יש לשמור על הכללים הבאים:

שימוש בכלי הקצפה קטן (של 300 cc) או בכוס הקפה ולמלאה אותה עד חצייה. אם מקציפים בסטימר חשוב להקפיד שרק קצה הסטימר נמצא בתוך החלב . כאשר פותחים את הקיטור צריך להישמע קול ‘ציקצוק’ , כלומר, שחדר די אוויר לחלב. חשוב למדוד טמפרטורה על ידי מד חום ולהפסיק את ההקצפה בזמן. כאשר החלב מוקצף אפשר להוסיף אותו על הקפה

קפה הפוך איכותי שותים באופן שאוהבים עם סוכר, ממתיק או בלי סוכר. מי שאוהב יכול להוסיף קוביית שוקולד, לפזר סוכר על הקצף מבלי לערבב. ואלו שממש אוהבים להתפנק יכולים להוסיף קלואה או ליקר שוקולד בשביל לפנק.

  למעבר לבחירת מכונות קפה למשרד לחץ כאן

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום