מדוע כדאי לבחור במכונת קפה אוטומטית למשרד

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
סוגיית הקפה בפינת הקפה נדונה לא אחת במקומות עבודה רבים. הטיעונים בעד ונגד בחירה במכונת קפה אוטומטית נשמעים, כאשר כל אחד מהצדדים מעוניין בסך הכל לפעול לטובת העובד. עם זאת, עובדה היא שבעשורים האחרונים, ובפרט בשנים האחרונות, בחרו מקומות עבודה קטנים כגדולים בהצבה של מכונת קפה. מדוע כדאי לבחור במכונת קפה אוטומטית למשרד? מהם היתרונות של מכונת קפה למשרד Jura X8?

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

כל היתרונות בבחירת מכונת קפה אוטומטית למשרד

הצבה נושאת בחובה יתרונות בלבד וקשה לראות בה חיסרון כל שהוא. היתרון הראשון שהמכונה הזאת מביאה איתה הוא העובדה הפשוטה שפינת הקפה נראית הרבה יותר טוב. במילים אחרות – המכונה מאפשרת לשמור על הניקיון. הכנת קפה באופן ידני גורמת בדרך כלל לקפה להישפך על השיש ועל השולחן. יתרון חשוב נוסף טמון בעובדה שהכנת קפה באמצעות מכונה אורכת שניות ספורות. זאת, בעוד שהכנת קפה באופן ידני גורמת בהכרח לבזבוז זמן. ואם בפינת הקפה יש כמה אנשים ביחד – בזבוז הזמן רק מחמיר. יתרון חשוב נוסף טמון בעלויות. על פי התחשיב, מחיר של כוס קפה במכונה מגיע בדרך כלל לכמה אגורות לכל כוס קפה. הכנת קפה בשיטה הישנה, כולל הקפה שמתבזבז וכולל הזמן שנדרש לשם כך, עולה בסיכומו של עניין הרבה יותר. יתרון חשוב נוסף טמון בטעם – ועל זה נדבר בסעיף הבא.
בחירה נכונה של מכונת קפה אוטומטית למשרד
בחירה נכונה של מכונת קפה אוטומטית למשרד – Jura X8

מכונת קפה אוטומטית והשיפור בטעם

מכל היתרונות שצוינו לעיל, היתרון של מכונת קפה בכלל, ובפרט מכונת קפה למשרד Jura X8, טמון בטעם ובאיכות של הקפה. המכונה יכולה להיות מתוכנתת להפעלה של מספר סוגי קפה, כאשר ניתן לכוון ולהתאים את הטעם של הקפה באופן ספציפי למשתמשים. בנוסף, מערכת ההקצפה של החלב היא קלה לתפעול ולניקוי. כמו כן, יש מקרר שעומד לצד המכונה. כל אלה תורמים לכך שהחלב יהיה טעים וטרי בכל פעם מחדש. כל אלה, בנוסף לקלות הרבה של התפעול והניקיון במכונות הללו. רוצים לדעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום