מה הופך קפה לאיכותי?

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

מה הופך קפה לאיכותי ?

ידוע שיש סוגים שונים של קפה, חלקם איכותיים ויוקרתיים וחלקם זולים יותר. גם בבית כשאתם מכינים ספל קפה, נס קפה, קפה שחור, קפוצינו או מקיאטו אתם יכולים להרגיש בהבדלי טעם אם אתם מתנסים כל פעם מחדש בסוג שונה של קפה. מה הופך קפה ליוקרתי ? מדוע יש ארומה מיוחדת לקפה איכותי ? והיכן ניתן למצוא קפה איכותי ? בכתבה הבאה.

אז מה הכוונה לקפה איכותי ומה המאפיינים שלו?

קפה איכותי הוא אותו קפה שתלגמו ממנו ותרגישו שיש עומק בטעמים המרכיבים אותו, הכוונה היא, שכל אחד ממרכיבי הטעם של הקפה יהיה במינון המדויק שיוסיף לטעמו. כלומר, החמיצות המובנית בקפה תהיה נעימה וערבה ולא חמוצה מידי, מרירות מדויקת כאשר הטעם הבולט הוא הקקאו, ומתיקות סבירה. כמו כן, חשוב שהקפה יהיה בעל מרקם סמיך ולא מימי וריחו יהיה משכר וכובש שיגרה את כל מי שמריח אותו ללגום ממנו.

ישנם מספר גורמים אשר משפיעים על איכותם וטעמם של פולי הקפה בניהם:

צמח הקפה גדל בכ- 53 מדינות כאשר תנאי האקלים משפיעים באופן שונה על טעמם של פולי הקפה מאזור אחד למשנהו. גם סוג הקרקע וטיבה משפיעים על פולי הקפה, כמות הגשם, האור וגילו של המטע. עבודתו של החקלאי חשובה ומכרעת ביותר על טעם פולי הקפה, שכן עליו לדאוג לבחור את הפולים הטובים ביותר, לנקש את העשבים, למנוע ממזיקים להגיע לצמח ולדלל מפעם לפעם. איכות העיבוד הוא גורם משפיע מאוד על התוצרת הסופי של הקפה, כאשר עיבוד בשיטה הרטובה יפיק תוצרת טובה ואיכותית בהרבה מאשר בשיטה היבשה. במרכזי עיבוד בהם בוררים באופן ידני את פולי הקפה הטובים ביותר והאיכותיים ביותר רמת האיכות של הקפה יהיה גבוה משמעותית.

לבחירת מכונת קפה למשרד לחץ כאן

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום