מכונות קפה אוטומטיות למשרד - לעובדים וללקוחות

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
מה התפקיד של מכונות קפה ומדוע חשוב לשלב אותן במשרדים? כיצד מכונות מן הסוג הזה משפיעות על הלקוחות והעובדים? איך בוחרים את המכונה הכי מתאימה עבור המשרד? קפה הוא אחד המשקאות הנפוצים בעולם וחלק בלתי נפרד משגרת יומם של מיליוני עובדים. כתוצאה מכך, בעלי משרדים בוחרים לשלב מכונות קפה על מנת לשדרג את החוויה של העובדים וגם בשביל לדאוג ללקוחות. כמו כן, מכונת קפה זמינה יכולה לסייע בפגישות עם ספקים או שותפים ובאופן עקרוני היא הופכת מהר מאוד למשהו שכל מי שמגיע למשרד מתרגל אליו. הדרך שבה צריך לפעול על מנת שמכונת קפה תמלא את תפקידה כלפי עובדים, לקוחות וספקים היא לבחור אותה בצורה נכונה. בשביל לעשות זאת, כדאי לברר על מודלים של השכרת/השאלת מכונות קפה ולהתייעץ עם אנשי המקצוע הרלוונטיים.

מכונת קפה אוטומטית למשרד שמשתלמת עבורך

COFFEEOL מציעה מסלול משתלם של השכרת/השאלת מכונת קפה למשרד קטן וגדול. רוצה לעזור ללקוחות ולעובדים שלך להרגיש בבית? נשמח לעמוד לרשותך בהקדם.

היתרונות של מכונות קפה אוטומטיות למשרד

מכונות קפה אוטומטיות one touch משפיעות על הלקוחות והעובדים כי הן מאפשרות להם להשיג משקה חם, מעורר וטעים בלחיצת כפתור אחת בלבד. מבחינת העובדים, מכונה אוטומטית לא גוזלת זמן יקר ואף משדרגת את ההפסקות. עבור הלקוחות, מכונת קפה מן הסוג הזה מעידה על כך שהם מוערכים ומעודדת אותם להמתין בסבלנות בתורים או בפגישות.

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

בחירת מכונות קפה אוטומטיות למשרד לפי טעם העובדים

מבחינת בעלי משרדים, מה שחשוב לעשות הוא לוודא שהמכונה מתאימה למספר העובדים ולהיקף הפעילות. אם רוצים שכל אחד יוכל להכין כוס קפה בלחיצה אחת פשוטה, צריך לבדוק את המפרט הטכני של המכונה  (המכונות שלנו תוצרת שוויץ, ובעלות שתי מטחנות)וכמובן גם את סוגי תערובות פולי הקפה והמקור שלהן.

מכונת קפה אוטומטית למשרד ללא עלות? יש דבר כזה!

COFFEEOL מאפשרת לך להשיג מכונות קפה אוטומטיות למשרד ללא עלות לעסק ולשלם על פולי הקפה בלבד. כמו כן, המחיר כולל שירות תחזוקה ותיקונים. תמיד חיכית לדבר כזה? לחיצת כפתור אחת וזה אצלך!

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום