מכונות קפה אוטומטיות קלות לתפעות למשרדים

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
פינת הקפה במקומות עבודה שונים, ובעיקר במשרדים, משמשות לעיתים קרובות, אולי קרובות מדיי, כנושא לעימות בין העובדים. במרבית המקרים, החיכוכים בין העובדים מתמקדים בסוגיות הסדר והניקיון, כאשר חלק מהעובדים עושים ככל יכולתם בנושא ואילו אחרים מעניקים לו תשומת לב מזערית. מכונת קפה למשרד JURA XS9 מציעה פתרון הולם וקל לביצוע לכל משרד. מהן הבעיות העיקריות בנושא פינת הקפה ואילו דרכים קיימות לפתרון? כיצד יכולה מכונת קפה איכותית להשפיע לטובה על האווירה במשרד? אם אתם מנהלים משרד ואם הבעיות הללו מוכרות לכם – אתם במקום הנכון.

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

פינת הקפה והבעיות שהיא מזמנת

פינת הקפה במשרדים קטנים כגדולים, היא מקום המפלט האולטימטיבי של העובדים מהלחצים והטרדות היום יומיות שהעבודה מביאה איתה. עובד שנדרש להציג דו"ח מורכב בזמן קצר או עובדים שנדרשים להקליד כמות גדולה של חומר מוצאים מפלט ולו לרגע בפינת הקפה. אלא שבלא מעט מקרים פינת הקפה מלוכלכת ודווקא הקפה שהעובד רוצה אזל. במשרדים רבים נהוגה תורנות בין העובדים. זאת, לאחר שמנהלי המשרד נוכחו לדעת שגם מנקה שבאה פעם ביום לא משנה את התמונה. איכותית מונעת את הלכלוך ומעניקה אפשרות כמעט לכל עובד למצוא את סוג הקפה המתאים לו ולהכין אותו בקלות הרבה ביותר.
מכונת קפה למשרד Jura XS9
מכונת קפה למשרד Jura XS9

מכונת קפה וההשפעה על האווירה במשרד

כאמור, מכונת קפה איכותית חוסכת את הצורך לנקות פעם אחר פעם שאריות קפה שנשארו על השיש או ליד הכיור. מהבחינה הזאת, מכונת קפה למשרד JURA XS9 היא בדיוק הדבר הנכון במקום הנכון. מלבד העיצוב האיכותי והמעניין של המכונה, מאפשרת מכונת קפה למשרד JURA XS9 הכנה של 12 סוגים שונים של משקאות בלחיצה אחת. כל מה שצריך הוא לדאוג למלאי של פולי קפה איכותיים וכן לחלב בכמות מספקת. בנוסף, חשוב לנקות את המכונה פעם ביום על פי ההוראות. מעוניינים לדעת עוד? רוצים לשדרג את חוויית העבודה במשרד? צרו קשר כבר כעת ועשו צעד חשוב בכיוון הנכון.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום