מכונות קפה לאירועים

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

השכרת מכונות קפה לאירועים

מתכננים אירוע בקרוב? דאגתם למקום, קייטרינג, מוזיקה, בחרתם את האוכל שיוגש או הבופה שיהיה באירוע שלכם ועכשיו צריך לדאוג לקינוח שילווה בקפה איכותי, או שאם האירוע שלכם חלבי הקפה יהיה כחלק משירות המשקאות באירוע שלכם. בונה  קפה – הינה חברה מובילה בתחום מכונות הקפה, בין השירותים שהחברה מעניקה נמנה גם שירות השכרת מכונות קפה לעסקים. החברה מספקת מכונות שוויצריות ברמה הגבוהה ביותר ומפיקות קפה איכותי, טעים עם ארומה מצוינת, מה שלא ישאיר אף אורח אדיש לקפה וישאיר חותם בכל מי שילגום אותו.

על מכונות הקפה

סאן מרקו הינה המכונה המשמשת לשירות השכרת מכונות קפה לאירועים, המכונה תוצרת שוויצריה ונחשבת לאיכותית ביותר מבין כל מכונות הקפה המסחריות וזאת מכמה סיבות: המכונה בעלת שני מנגנונים, כאשר כל מנגנון מכיל תערובת קפה שונה. האחד עבור משקאות האספרסו והשני עבור משקאות המקיאטו, קפוצ’ינו, נס קפה, הפוך וכיו”ב. כך שתוכלו לספק לאורחים שלכם את שני סוגי הקפה. מכונת הקפה סאן מרקו מכילה שני משאבות הפועלות בו זמנית, משאבת החלב ומשאבת הקפה וכך, נחסך זמן רב בהכנת הקפה. האורחים שלכם לא יצטרכו להמתין זמן רב בתורי הקפה. למכונה מנגנון ניקוי עצמי המופעל אחת לחצי שעה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהקפה נקי וטרי. המכונה מגיע עם מרכך מים שדואג לצלילותם וניקיונם.

איך מתקדמים?

החלטתם שאתם צריכים שירותי השכרת מכונת קפה למשרד? כל שעליכם לעשות זה להתקשר אלינו לחברת – בונה מכונות קפה, לתת לנו את זמני האירוע, מיקום, שעה, תאריך וכמובן, לכמה ימים אתם זקוקים להשכרת המכונה ומהו סוגי הקפה שאתם מעוניינים. הטכנאי יגיע אליכם למקום האירוע, יתקין את המכונה ואף יכוון את הקפה ואת מינון הפרודוקטים לטעמכם האישי.

לתיאום פגישה הנכם מוזמנים ליצור קשר אולג סיגלוב :  0723954239 sale@coffeeol.co.il

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום