מכונות קפה לעסקים קטנים לעומת עסקים גדולים

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

מה ההבדל בין מכונת קפה לסוגים שונים של עסקים ? איך משתלם לעסקים להשתמש במכונת קפה ? האם מכונת קפה היא הוצאה מוכרת ?

ההבדלים בין עסקים קטנים, בינוניים וגדולים באים לידי ביטוי בשורה ארוכה של פרמטרים. מבחינת רשויות המדינה למשל, ההבדל העיקרי הוא בין רמת ההכנסות של עסק קטן ועסק גדול ובין מספר העובדים שיש לו. עם זאת, יש תחומים שבהם לא אמורים להיות הבדלים משמעותיים בין סוגים שונים של עסקים – כמו למשל בכל מה שנוגע להקצאת מכונות קפה עבור העובדים. מכונות קפה הן כיום דרישה לגיטימית בכל סוגי העסקים. לא משנה מה המחזור הכספי של העסק וכמה עובדים יש לו, המכונה חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהמטבחון או מחדר הישיבות. כמו כן, בעלי עסקים מקבלים כיום את הפריבילגיה להשיג מכונות קפה מעולות בלי לשלם עליהן – אלא בתשלום על פולי הקפה בלבד.

מכונת קפה לעסק שלך – ללא תשלום וללא התחייבות

COFFEEOL עובדת עם 4 מפעלים בארץ לייצור קפה ועוד 2 מפעלים באיטליה. רוצה להפיק יותר מהמכונה הבאה שלך? נשמח לעמוד לרשותך.

החשיבות של מכונות קפה לעסקים

כל סוגי העסקים צריכים לדאוג שיהיה להם לפחות מכונת קפה אחת. מכונת הקפה חייבת להיות נגישה לעובדים, ללקוחות ולספקים וכדאי גם להשתמש בה כחלק מהעיצוב הכללי של המשרד. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של מכונת קפה איכותית, מומלץ לשלב לצדה פולי קפה איכותיים ולא לשכוח לתת עדיפות לדגמי וואן טאצ' להפעלה נוחה ואינטואיטיבית. את החשיבות של מכונת קפה אפשר גם לראות בהיבט של המיסוי. נכון להיום, התשלום על פולי קפה נחשב להוצאה מוכרת לכל דבר ועניין. בין היתר, המשמעות היא שבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים יכולים גם ליהנות מהיתרונות של המכונה וגם לצמצם בגינה את חבות המס החודשית שלהם.

המכונה והקפה שהעסק צריך

COFFEEOL מציעה מסלול משתלם של השכרת מכונות קפה למשרדים. מלבד מכונת קפה ללא עלות, נשמח לקבל את פרטיך על מנת לתאם עבורך הקצאת פולי קפה איכותיים ושירותי תיקונים ואחזקה עבור מכונות קפה לעסקים.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום