מה זה מכונת קפה אוטומטית?

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL
אחת הדרכים לשמור על הערנות והקשב של העובדים במשרד הינה מתן האפשרות לכל אחד מהם להכין לעצמו מעת לעת כוס קפה איכותית, מרעננת ומהנה. פינת הקפה במשרד משמשת גם כמעין מרכז חברתי, המאפשר לכלל העובדים להחליף ביניהם מחשבות ודעות ולשפר אגב כך את ההתנהלות בעבודה. ככל שהקפה איכותי יותר, טעים יותר ומעורר יותר, כך השהייה במשרד לאורך שעות העבודה הופכת לפורייה יותר. מכונת קפה למשרד מסוג JURA, הינן מכונות שוויצריות ואיכותיות, המעניקות הפוגה של פינוק לכל עובד והופכת אותו למרוצה יותר. מדוע החשיבות של פינת הקפה במשרדים היא גדולה כל כך? כיצד יכולה מכונת קפה להפוך למרכז החיים החברתיים ולשפר מאד את חוויית העבודה?

מכונות הקפה שאנו בחרנו לעבוד איתם:

אנו בחרנו בדגם שנבחר ב 3 מפעלים עולמיים שמתעסקים בייצור של מכונות הקפה

הדגמים מיוצרים בשוויץ ונבחרו על ידי שלושת החברות העולמיות שמתעסקות בייצור של מכונות הקפה:

פינת הקפה במשרד והחשיבות שלה

עבודה במשרד עשויה להיתפס בעיני מי שאיננו מצוי בנושא כעבודה נעימה, שאיננה דורשת מאמץ. ואולם מצד שני, המשרד הוא מקום צפוף ולעיתים קרובות הדרישות מכל עובד בנפרד ומכלל העובדים כאחד הן גבוהות ועלולות להגדיל את רף הלחץ הכללי. זאת ועוד – במקום קטן, קשה לשמור על ההיררכיה המתבקשת בין המנהלים ברמות השונות לבין העובדים מבלי לייצר חיכוכים מעת לעת. במובנים הללו, פינת הקפה משמשת כמקום המפלט האולטימטיבי, במקום שבו הרשמיות מתמתנת ובו נוצרים יחסים בין אישיים שהם חשובים לכלל הנוכחים. בעבר הלא רחוק היה נהוג להציב בפינת הקפה סוגים שונים של קפה להכנה. קפה שחור, נס קפה וגם סוגים שונים של תה. ואולם אחת הבעיות שהתעוררו תמיד הייתה בעיית הלכלוך, גם במקומות המסודרים ביותר.

מכונת קפה איכותית  והפתרון לבלאגן

הפתרון שמצאו מנהלים ובעלי עסקים רבים לסוגיית הניקיון במשרד הייתה הצבה של. ואם כבר להציב מכונה כזאת – מכונת קפה למשרד מסוג JURA מהווה פתרון מושלם. המכונה הזאת נועדה למשרדים, שהם כמויות גדולות של עובדים, כמעט לא מתקלקלות ואילו מבצעות ניקיון אוטומטי של מערכת החלב, באמצעות אדים ומים רותחים. התפעול של המכונות מסוג זה הוא קל ופשוט ומאפשר לכל אחד מהמשתמשים לבחור את סוג הקפה החביב עליו, כולל אפשרות להקצפת חלב. המסננים האיכותיים של מסייעים בסינון חומרים בלתי רצויים ובשמירה על טעם קבוע ואיכותי של הקפה. מעוניינים לדעת עוד? צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אם כבר לא מתאים לכם להכין במשרד כוס קפה רגילה עם קומקום, מים וכפית סוכר, הגיע הזמן להתקדם אל מכונת קפה שתשרת אתכם, את העובדים, את הלקוחות ומבקרים נוספים במקום. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא כל מכונות הקפה עשויות ממקשה אחת, ושישנו גם הבדל משמעותי בין רכישת מכונת קפה לבין השכרתה מאיתנו.

הדבר הראשון שכדאי שתבינו הוא שהסוג המתאים במיותר למשרדים הינו מכונות קפה אוטומטיות. מדובר במכונות שאינן דורשות יותר מלחיצת כפתור על מנת להכין את הקפה ואת החלב, מה שמאפשר לקבל במהירות רבה ובשיא הקלות מגוון סוגי משקאות איכותיים, כפי שאתם אוהבים. זאת לעומת סוגים אחרים של מכונות קפה הנקראות חצי אוטומטיות או ידניות, שמצריכות הרבה יותר עבודה ומיומנות בהכנת המשקאות, ואינן מתאימות לצרכים השוטפים של עסקים ומשרדים.

כל מכונת קפה אוטומטית מציעה איכויות ואפשרויות מעט שונות. אנו למשל מציעים 6 – 7 מכונות שניתן להתאימן במדויק לצרכי העסק שלכם ולהעדפות האישיות. על מנת לתת לכם מושג על פעולתה של המכונה, נסביר תחילה כי ניתן להכין באמצעותה כ- 300 עד 400 כוסות ביום, מה שהופך אותה אידיאלית לצרכי משרדים מכל גודל.

כמו כן, במכונות שלנו יש סטימר מלבד צינורית חלב, ולכן ניתן להקציף את המשקה ממש כמו בבית קפה מקצועי באופן ידני. ומכיוון שבמכונה יש שתי משאבות, האחת לקפה והאחת לחלב, ניתן לקבל קפה הפוך או קפוצ'ינו תוך 25 שניות, לעומת כ- 50 שניות במכונות בעלות משאבה אחת. יש לציין כי במכונות קיימת גם שטיפה אוטומאטית למערכת החלב, בכל 10 עד 15 דקות לאחר שהוכנה הכוס האחרונה, מה שאומר ניקיון הרבה יותר מהיר, קל ונוח, בלי טרדות ובזבוז זמן של עובדי המשרד על ניקיונות.

אחד המאפיינים המיוחדים של מכונת קפה אוטומטית מומלצת הוא שניתן לכוון בה את כמויות הקפה, ולקבוע את הכמות שלוקחים מתערובת הפולים המסוימת. כך למשל, בחלק מהמכונות שלנו יש 2 מטחנות ולכן ניתן לבחור במספר אופציות בלחיצת כפתור: בלחיצה רגילה על "אספרסו" קצר או ארוך המכונה לוקחת 50% מכל מיכל של פולים טחונים, בלחיצה על REGULAR היא יוצרת תערובת חלשה יותר, ובלחיצה על STRONG מתקבלת תערובת חזקה יותר.

מעבר לכך, חשוב לציין כי אנו מספקים מכונות קפה אוטומטיות מאוד שקטות בזכות סכינים קראמיים ולא מברזל, מה שמתאים למשרדים בהם לא מעוניינים בהפרעות לשלוות סביבת העבודה.

אם לסכם את היתרונות של מכונת קפה אוטומטית מומלצת עד כה:

  • שדרוג – מכונת קפה אוטומטית משדרגת את סביבת העבודה ואת השירות למבקרים במקום. ממש כמו בעולם ההייטק העובדים אינם צריכים לצאת מהמשרד אל בית הקפה הקרוב באמצע יום עבודה, כי בית הקפה עבר אל העסק.
  • קלות תפעול – בחירת סוג הקפה בלחיצת כפתור, ללא צורך בידע מוקדם בהכנת קפה.
  • מהירות – תוך פחות מחצי דקה מקבלים כוס קפה משובחת.
  • מגוון – ניתן להכין מגוון סוגי משקאות לפי העדפות אישיות.
  • ניקיון אוטומטי – אזור המכונה נותר נקי ואין צורך להתעסק בניקיונות שלה לאורך היום.
  • כמות – המכונה יכולה להכין מאות כוסות ביום בהתאם לצרכי עובדי העסק והמבקרים.
  • איכות – מכונת קפה מומלצת היא גם כזו המגיעה מיצרנית אמינה ומובילה, מאפשרת הקצפה של החלב כמו בבתי קפה מקצועיים, ונעשה בה שימוש בפולי קפה משובחים, כפי שנתאר מייד.

כאשר מדברים על איכותו של מכונות קפה אוטומטיות מתכוונים למעשה לשני היבטים. הראשון הוא מכונת הקפה עצמה, וכאמור יש לנו 6 – 7 סוגים של מכונות קפה מבית יצרניות הנחשבות לטובות בעולם. השני הוא איכות פולי הקפה ולשם כך אנו עובדים עם 4 בתי קלייה מובחרים בישראל, לרבות רשת JOE, וכן עם שני בתי קלייה מעולים מאיטליה. בשביל שתוכלו לבחור בדיוק את הטעמים המתאימים לכם אנו מגיעים אל העסק עם מכונות מובחרות ותערובות שונות לטעימות, מתוך 15 תערובות פולי הקפה שאנו מחזיקים. ולבסוף, האיכות של מכונות קפה אוטומטיות למשרדים ועסקים נמדדת גם בשירות.

במילים פשוטות: הכל עלינו ובלי שום עלות – המכונה, התחזוקה, הניקוי, הטבליות – אתם רק משלמים על הפולים. ויותר מזה: בכל עניין אנו מתחייבים להגיע תוך 24 שעות מקסימום, וגם מגיעים אליכם בלי הזמנה בשביל לבדוק שטעם הקפה אופטימאלי ולא הושפע מתקלה בכוונון המכונה. אם יש בעיה – נתקן אותה ללא עלות. 

מעבר לכך, BUNA היא חברה משפחתית בה תמיד יענו לשיחות שלכם וינהגו באדיבות ובנועם. אם תרצו – נשמח מאוד להפנות אתכם ללקוחות שלנו שימליצו על שירות איכותי שנותן שקט נפשי וחוסך הרבה בעלויות.

העלות של קניית מכונות קפה אוטומטיות מגיעה בקלות לאלפי שקלים ואף יותר מכך. אבל אצלנו אתם לא משלמים על המכונה וההוצאה הזו נחסכת לחלוטין.

כמו כן, אנו מספקים ללא עלות מקרר ליד החלב ששומר על הקור שלו, טבליות לניקוי ראש המכונה, טיפול בסתימות, הובלה והתקנה אצלכם, צנרת ופילטרים, וכל זה באיכות גבוהה בהרבה מהמכונות שתוכלו לקנות לבד. רק למען הדוגמא, אנו עובדים עם פילטרים 12 ליטר תוצרת איטליה למניעת בעיות אבנית, דבר המקטין באופן משמעותי את שכיחות התקלות.

אז בשורה התחתונה, עם BUNA אתם חוסכים הרבה כסף, מקבלים שקט נפשי ושירות מכל הלב, ואת איכות המכונות והקפה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש.

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום