מכונת קפה להכנת אספרסו

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

בעידן הנוכחי יש המון סוגי משקאות קפה, כך שכל מי שיגיע לשתות משקה קפאין בבית קפה ימצא סוג של קפה אותו הוא אוהב. אחד מהמשקאות המיוחדים שאהוב על רבים הוא משקה אספרסו. האספרסו מגיע קצר או ארוך וללא חלב, מזכיר את החוזק והעוצמה של הקפה השחור עם ארומה ואיכות של קפה נמס משובח.

מהו אספרסו ?

אספרסו הוא משקה חזק במיוחד ובריכוז גבוה, אשר נוצר מחליטת קפה טחון ודחוס במיוחד תוך הזרמת כמות קטנה של מים על סף רתיחה ובלחץ גבוה. קפה האספרסו הינו בעל מרקם אחיד, מרוכז ומוקצף וזאת בהשוואה לחליטות קפה אחרות. אספרסו משמש כבסיס למשקאות קפה נוספים בניהם לאטה, קפוצ’ינו, מקיאטו, מוקה, אפוגטו ואמריקנו. כמו כן, האספרסו מכיל כמות קפאין גבוהה יותר מביתר משקאות הקפה.

הליך חליטת האספרסו

הכנת האספרסו נעשית באמצעות לחץ מים רותחים שמועברים דרך חליטת קפה טחונה היטב. אופן ההכנה מייצר משקה במרקם סמיך, מכיוון שהוא מפיק מחליטת הקפה נוזלים ומוצקים כאחד. הקצף (קרמה) האופייני למשקה, נוצר באמצעות אמולסיה של השמנים בקפה הטחון לידי קולואיד, אשר אינו נוצר בשיטות חליטה אחרות. אין דרך אחת מקובלת להכנת אספרסו, אולם, אספרסו מוגדר כמשקה קפה הנעשה בכמות, סוג הקפה הטחון, טמפרטורה, לחץ המים, וקצב חליטה מסוים. ככלל, על מנת להכין משקה אספרסו יש צורך במכונת אספרסו.

הרבה תלוי במכונה ובטיב החליטה

אחד מהגורמים המשפיעים על הכנת אספרסו טעים ומשובח הוא מכונת קפה למשרד טובה. מכונת אספרסו טובה היא כזו שמודדת מידות באופן מדויק ביחס שבים המים לקפה, שמטחנת הקפה שלה עובדת כראוי וטוחנת את הקפה בצורה טובה ומקצועית, מכונה מהירה ויעילה וכמובן, שחשוב מאוד שחליטת הקפה תהיה איכותית.

לבחירת מכונות קפה לעסקים לחץ כאן

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום