קפה ירוק דיאטטי

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

בשנים האחרונות צצו כל מיני סוגים של מוצרים ירוקים, שנחשבים לבריאים יותר, טבעיים יותר, מרזים יותר וידידותיים יותר לסביבה. גם על תחום הקפה לא פסחה האופנה הירוקה ואף החלו לספק קפה ירוק דיאטטי. נשמע קצת חלומי? גם לשתות קפה בכיף ועוד לרזות? אכן כן! פולי קפה ירוק מסייעים בהפחתת משקל וללא תופעות לוואי. מחקרים שנעשו בנושא הוכיחו כי אנשים שנטלו קפה ירוק במשך 12 שבועות הפחיתו 18% ממשקל גופם, איך זה קורה? בכתבה הבאה!

מהו קפה ירוק דיאטטי?

הקפה הירוק הינו מצרך חדש בשוק הקפה, כאשר הוא עשוי פולים ירוקים המופקים מצמח ה-coffea Arabica. פולים אלו מכילים מכלול מרכיבים הידועים בסגולותיהם לבריאות. בין המרכיבים המוכרים תמצאו פוליפנולים אשר ידועים כנוגדי חמצון חזקים במיוחד בדומה לתה הירוק או זרעי הענבים. תמצית טהורה של קפה ירוק המכילה 50% חומצה כלורוגנית, הגורמת להפחתת הסוכרים (גלוקוז) הנספגים בדם וכך לא נוצרים שומנים.

איך פועל התה הירוק על הגוף?

כאמור, פולי קפה ירוק  מכילים חומצה כלורוג’נית אשר גורמת לשריפת שומנים ומעלה את המטבוליזם. לשתיית קפה ירוק יתרונות רבים בניהם:

הגברת המטבוליזם, שריפת שומנים וכתוצאה מכך ירידה במשקל.

שיפור המערכת החיסונית הודות לנוגדי החמצון המצויים בפולי קפה ירוק.

שיפור בלחץ הדם ובכמות הכולסטרול.

שיפור במערכת העיכול ותפקוד שקט ויעיל.

שיפור בספיגת הסוכר במעי.

יעילותו של הקפה הירוק הוכחה באמצעות מחקרים, אשר מצאו כי צריכה של קפה ירוק ברמה היומית  גורמת לירידה במשקל של 4-7 קילו בחודש, באופן מבוקר, בריא וללא תופעות לוואי. הקפה הירוק מכיל גם הוא קפאין והוא נחשב למשקה מעורר וממריץ. לסיכום, קפה ירוק בריא יותר ומרזה יותר ומומלץ למי שמעוניין לרדת במשקל.

לבחירת מכונות קפה למשרד לחץ כאן

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום