קפה נטול קפאין

על הקפה וסגולותיו חברת COFFEEOL

אם אתם חובבי קפה מושבעים, אולם מסיבות בריאותיות או גופניות אינכם יכולים לצרוך קפה, לא נגזרה עליכם גמילה מוחלטת מקפה, אלא ייצרו עבורכם ‘קפה נטול קפאין’ הוא מכיל כמויות מזעריות של קפאין, בערך 3% ומכאן נגזר שמו. טעמו של קפה נטול קפאין אינו שונה מקפה רגיל ואופן הכנת ספל קפה מתבצעת באותו אופן ללא שוני בין קפה רגיל לנטול קפאין.

מתי כדאי לצרוך קפה נטול קפאין?

קפה רגיל שנצרך במינון נכון (3-4 ספלי קפה ביום) אינו אמור להזיק ומחקרים רבים אף מצאו כי קפה יכול למנוע מחלות בריאותיות. יחד עם זאת, ישנם מספר סימפטומים המופיעים אצל אנשים מסוימים הרגישים לקפאין בניהם: • עליה בלחץ דם • נדודי שינה • חומציות בקיבה • ריבוי בהטלת שתן • עצירות כאשר אלו מופיעים, מומלץ להימנע מצריכת קפאין ולעבור לקפה נטול קפאין. האם קפה נטול הוא  בריא?

במידה וקיימות תופעות גופניות אשר מצריכות הימנעות מקפאין, כמובן שרצוי לעבור מיידית לצריכת קפה נטול . אם כי, מחקרים מסוימים מצאו כי בתהליך הוצאת הקפאין מתערובת הקפה מעורבים חומרים כימיים שאינם מומלצים ולכן, אלו הופכים את הקפה נטול הקפאין ללא בריא. כיום, קיימים על המדף צנצנות קפה ללא קפאין, מהן הוצא הקפאין בשיטות טבעיות על בסיס מים ו- CO2 שאינן מזיקו לבריאות. הכל עניין של כמות

פעמים רבות קורה שאתם נתקלים במגוון רחב של מחקרים על קפה נטול קפאין ודי התבלבלתם מתיאוריות שונות עליהן קראתם. ברמה עקרונית, הדבר החשוב ביותר הוא שמירה על כמות מאוזנת של צריכת קפה, בין אם הוא רגיל ובין אם הוא נטול קפאין. כמו כן, יש לוודא שלא נעשה שימוש בחומרים כימיים בתהליך נטילת הקפאין מהקפה ולאחר מכן, אתם יכולים ללגום לכם להנאתכם מספל הקפה.

לבחירת מכונות קפה למשרדים לחץ כאן

היחידים עם מכונה אחת שמוציאה 3 תערובות שונות של פולי קפה בו זמנית!
יכולה גם להוציא בו זמנית 2 סוגי חלב: סויה ו - 3%

המכונה עלינו - הקפה עליך!

צרו קשר עוד היום